«Θα στενοχωρηθώ αν χάσω το σπίτι μου.»

2013-02-16 04:34

«Θα στενοχωρηθώ αν χάσω το σπίτι μου.»

 

Γιώργος Χρανιώτης

Ο Γιώργος Χρανιώτης μιλάει για το αν υπήρξαν περίοδοι στη ζωή του που πήγε κόντρα στο σύστημα: «Το σύστημα είναι ένας ιστός που περιλαμβάνει πολλά πράγματα. Δεν ξέρω αν ήμουν ακριβώς κόντρα στο σύστημα. Νομίζω ότι από τη στιγμή που έχω δάνειο, για παράδειγμα, δεν ήμουν κόντρα στο σύστημα. Δεν έχω πάει ποτέ όμως κόντρα στα θέλω μου. Τις περισσότερες φορές δεν έχουν να κάνουν με χρήματα, κοινωνική καταξίωση ή καριέρα, αλλά με αυτό που επιθυμεί η ψυχή μου. Είμαι πιστός στο ένστικτό μου.»

Ο ηθοποιός αποκάλυψε επίσης πως στο παρελθόν έχει καβαλήσει το καλάμι στην καριέρα του, λέγοντας: «Είχα έπαρση κάποια στιγμή στη ζωή μου. Σε κάποιες δουλειές που είχα κάνει, είχα νιώσει πολύ αυτάρκης ενδεχομένως και οικονομικά. Όταν πρωτοέζησα την τηλεόραση, είδα πώς είναι να περπατάς στο δρόμο και να σε αναγνωρίζουν. Ανέβηκα στο καλάμι, αλλά φρόντισαν οι φίλοι μου να "κατέβω".»

Ο Γιώργος Χρανιώτης εξομολογήθηκε πως έχει χρέη, όπως αντιστοίχως οι περισσότεροι Έλληνες: «Έχω δάνειο. Δεν είναι εύκολο να το ξεπληρώσω, αλλά δεν φταίει κανείς άλλος, πέραν από έμενα. Δεν είμαι άνθρωπος που έπρεπε να πάρει δάνειο. Δεν δανείζομαι από κανέναν ποτέ, ούτε από κοντινούς μου ανθρώπους και ξαφνικά δανείστηκα από την τράπεζα για να αγοράσω ένα σπίτι. Λάθος μου! Μπήκα κι εγώ στο παιχνίδι και τώρα παίζω. Έχω πάντοτε στο μυαλό μου όμως ότι τα σπίτια είναι μόνο τούβλα. Θα στενοχωρηθώ αν χάσω το σπίτι μου, αλλά δεν θα επιτρέψω στον εαυτό μου να χύσει ούτε ένα δάκρυ.»

Τέλος, αναφέρει τι είναι αυτό που λείπει από τη ζωή του, λέγοντας: «Η ησυχία μου λείπει. Αυτή την περίοδο κάνω δύο παραστάσεις. Παραλλήλως πρωταγωνιστώ στο "Έγκλημα στα παρασκήνια" που παρουσιάζεται στο θέατρο "Από μηχανής".»