«Θεωρώ περιττό να μιλάω για τη σχέση μου.»

2013-02-22 01:58

«Θεωρώ περιττό να μιλάω για τη σχέση μου.»

Demy

Ένα ταλαντούχο πλάσμα, που στα 21 του χρόνια, βλέπει τη ζωή του να μοιάζει με εκείνη των pop ειδώλων. Χαμογελάει στη "φήμη", ενώ αρνείται να "εκμεταλλευτεί" τη σχέσης της με τον Άκη Πετρετζίκη, για χάρη της δημοσιότητας.

Νιώσατε αμηχανία ανεβαίνοντας στην ίδια σκηνή με την Άννα Βίσση;

Το να ανοίγεις ένα πρόγραμμα, σίγουρα έχει δυσκολίες. Η αρχή, γενικά, είναι δύσκολη. Ναι, ένιωσα αμήχανα, αλλά αυτό κρατάει λίγο, μέχρι να ζεσταθείς εσύ και το κοινό. Μετά από μερικά τραγούδια, το κλίμα αλλάζει. Ξέρω πολύ καλά δίπλα σε ποιον άνθρωπο βρέθηκα. Ένιωσα πολύ καλά γι’ αυτό που μου συνέβη και δεν με «έριχνε» καθόλου. Δεν μοιάζουμε με την Άννα. Εκείνη είναι πιο εξωστρεφής και άνετη, εγώ πάλι πιο μαζεμένη και τυπική. Θέλω, βέβαια, να ονειρεύομαι ότι κάποια μέρα θα κάνω την καριέρα της και τις επιτυχίες της.

Φίλοι, οικογένεια, έρωτας. Σε τι σειρά θα τα βάζατε;

Σίγουρα, πάνω απ’ όλα η οικογένεια. Από κει και πέρα, εάν μιλάμε για έναν οποιοδήποτε έρωτα, όχι δεν θα τον έβαζα πάνω από τους επιστήθιους φίλους μου. Επειδή όμως μπορεί να μιλάμε για έναν έρωτα που σε στιγματίζει, που είναι ο άνθρωπός σου, ε τότε είναι και φίλος σου, οπότε μπαίνει στην ίδια κλίμακα.

Έχετε προλάβει στα 21 σας χρόνια να νιώσετε ότι βρήκατε τον άνθρωπό σας;

Μπορεί να είναι νωρίς να μιλάω για τον άνθρωπό μου, αλλά από την άλλη μπορεί και να έχω νιώσει έτσι. Εξάλλου, όταν το νιώθεις, δεν το ξέρεις.

Πώς μπορεί να σας κερδίσει κάποιος; Τι πρέπει να διαθέτει;

Είναι πολύ σημαντική για μένα η ειλικρίνεια. Να είναι ο άλλος αληθινός, να μην προσποιείται ούτε δευτερόλεπτο. Μου αρέσει να νιώθω ελεύθερα με τους φίλους μου. Θέλω να έχω κοινά ενδιαφέροντα με τους φίλους μου, αλλά και τις σχέσεις μου. Βέβαια, δεν θα ήθελα να βλέπω αγένεια ή να προσβάλλονται άνθρωποι γύρω μου, γιατί ούτε εγώ δεν φέρομαι έτσι. Από την άλλη, αν κάποιος είναι πιο άνετος από μένα και περνάει κατευθείαν στον ενικό, νιώθοντας πιο ζεστά με αυτό τον τρόπο, θα δείξω κατανόηση. Δεν θα απαιτήσω τυπικότητα, επειδή εγώ, ως χαρακτήρας, είμαι πιο τυπική.

Τα αρνητικά στοιχεία του χαρακτήρα σας, σύμφωνα με τους άλλους και σύμφωνα με εσάς την ίδια;

Έχω ένα μεγάλο κακό. Ξεχνάω. Προσπαθώ συχνά να υπερασπιστώ τη θέση μου, την οποία στηρίζω σε κάτι που έχω ξεχάσει. Μπορεί να πω «εγώ σ’ το είπα, είσαι λάθος» και πράγματι να έχω ξεχάσει. Μετά έχω δεύτερες σκέψεις, παραδέχομαι το λάθος μου και οι φίλοι μου λένε «αχ, είσαι στον κόσμο σου». Είμαι πολύ αγχώδης. Επίσης, στους δικούς μου ανθρώπους, θα βγάλω την γκρίνια μου. Καταφέρνω και τους μπερδεύω όλους, τους εξαπατώ λίγο με την γκρίνια μου, την οποία μεταφέρω μόνο στους κοντινούς μου ανθρώπους.

Τι δεν συγχωρείτε σε μια σχέση;

Δεν θα σας πω την απιστία, γιατί είναι κάτι τετριμμένο και μπορεί να τύχει και σε μένα στο μέλλον. Ωστόσο, θα με τρόμαζε πολύ να μάθω ότι ο άνθρωπός μου με κορόιδευε και φλέρταρε πίσω από την πλάτη μου. Δεν θα ήθελα να μου τύχει ποτέ αυτό.

Γιατί, αλήθεια, τη σχέση σας με τον Άκη Πετρετζίκη δεν την αντιμετωπίζετε με χαμόγελο και χιούμορ, σε αυτή την ηλικία;

Έχω επιλέξει το δρόμο του τραγουδιού που συνδέεται με τη σόουμπιζ. Μπαίνεις, λοιπόν, στο «τριπ» να πιστεύεις ότι ο κόσμος ενδιαφέρεται και για άλλα πράγματα γύρω από σένα. Θεωρώ ότι με τη στάση σου και τις επιλογές σου μπορείς να προστατεύσεις την εικόνα σου, ώστε να σταματήσει ο κόσμος να ενδιαφέρεται για τα προσωπικά σου. Δεν φταίνε, λοιπόν, τα μίντια, αλλά εμείς οι ίδιοι.

Γιατί φοβόσαστε να μιλήσατε για τη ζωή σας με τον Άκη, αφού και το ενδιαφέρον του κόσμου για τη ζωή σας είναι επακόλουθο της δημοσιότητας;

Μέχρι τώρα, στην επαφή που έχω με τον κόσμο δεν μου έκανε κανείς παράπονο για το αν μιλάω για τη σχέση μου ή όχι. Με τιμάει το ενδιαφέρον του κόσμου, είμαι ευγνώμων. Το αν είμαι όμως ή δεν είμαι με έναν άνθρωπο είναι πολύ προσωπικό θέμα και δεν θέλω να εκτίθεμαι.

Δηλαδή, δεν βγαίνετε έξω με το σύντροφό σας; Ντρέπεστε να πάτε κάπου για φαγητό;

Δεν ντρέπομαι να βγω ούτε περιορίζω τη ζωή μου. Απλώς, δεν μιλάω γι’ αυτό. Το θεωρώ περιττό.

Πριν από λίγες μέρες, δημοσιεύτηκαν φωτογραφίες σας με τον Άκη Πετρετζίκη. Πώς νιώσατε βλέποντάς τες;

Το να βλέπεις ξαφνικά τον εαυτό σου είναι λίγο σοκαριστικό. Σε επηρεάζει. Εάν έχεις δει προηγουμένως το φωτογράφο, το περιμένεις με κάποιον τρόπο. Εντάξει, το παραδέχομαι ότι μπορεί να στενοχωρηθώ αν δω ξαφνικά τέτοιες φωτογραφίες, αλλά δεν μπορώ να απαγορεύσω σε έναν φωτογράφο να περπατάει στο δρόμο και να φωτογραφίζει. Μπορεί, εξάλλου, να το κάνει ο καθένας πλέον με το κινητό του τηλέφωνο. Ξέρετε, ωστόσο, τι δεν μου αρέσει; Να κρίνουν την επιλογή μου. Δεν μου αρέσουν όσα λέγονται για την επιλογή μου να μη μιλάω για τα προσωπικά μου. Δεν μπορεί κάποιος να με κρίνει από τη στιγμή που δεν τα εκμεταλλεύομαι για τη δημοσιότητα. Μακάρι να με ξέρουνε μόνο από τη μουσική μου.