«Μακάρι να μπορέσω να χαρίσω ένα αδελφάκι στο γιο μου.»

2013-02-22 01:55

«Μακάρι να μπορέσω να χαρίσω ένα αδελφάκι στο γιο μου.»

 

Αγγελική Ηλιάδη

Λίγες ημέρες μετά τον τελικό της Eurovision, η τραγουδίστρια μιλά ανοιχτά για τα σχόλια και τις κριτικές και αναφέρεται με τρυφερότητα στους ανθρώπους της ζωής της, ενώ δηλώνει πως είναι μόνη της στην προσωπική της ζωή.

Πώς και αποφασίσατε να είστε υποψήφια στη Eurovision; Συνήθως συμμετέχουν στο διαγωνισμό καλλιτέχνες με ένα πιο ποπ ή ροκ ήχο.

Το να είσαι ποπ, δεν είναι απαραίτητο για τη συμμετοχή. Για να είμαι ειλικρινής, δεν το σκέφτηκα μόνη μου, αλλά ήταν μια πρόταση της δισκογραφικής μου εταιρείας «Platinum Records». Είπα αμέσως ότι θα το κάνω. Εκτός του ότι είναι μεγάλη τιμή να εκπροσωπείς τη χώρα σου στο εξωτερικό, είναι και μια ωραία εμπειρία.

Το θεωρήσατε και ως μια καλή προώθηση της καριέρας σας;

Δεν το είδα έτσι. Δεν είχε να κάνει ο διαγωνισμός με τη μέχρι τώρα πορεία μου. Τα χρόνια μου στη δισκογραφία μπορεί να μην είναι πολλά, αλλά δεν είναι και λίγα. Είμαι δέκα χρόνια στο τραγούδι και ο κόσμος πια ξέρει ποια είμαι. Μου αρέσει, όμως, να πειραματίζομαι και έτσι είδα τη συμμετοχή μου.

Δεν σας χάλασαν καθόλου τη διάθεση τα τόσα πολλά σχόλια που ακούστηκαν ότι το τραγούδι σας ήταν τούρκικο; Ο Γιώργος Λιάγκας, για παράδειγμα, που ήταν και ο πρώτος μάλιστα που τοποθετήθηκε δημόσια, είχε πει χαρακτηριστικά ότι θα είναι απαράδεκτο αν μας εκπροσωπήσει ένα τέτοιο τραγούδι στο εξωτερικό.

Δεν θέλω να το προσωποποιήσω, αλλά κανένα από τα σχόλια και τις κριτικές που γράφτηκαν και ακούστηκαν δεν μου χάλασαν τη διάθεση. Τα έβρισκα αστεία. Ήταν το πλέον ελληνικό τραγούδι, έπρεπε να ήμασταν χαρούμενοι που ένα τέτοιο τραγούδι ήταν υποψήφιο. Αν θέλουμε κάθε φορά να στέλνουμε τραγούδια με αγγλικό στίχο και ακούσματα που δεν θυμίζουν σε τίποτε Ελλάδα, τότε ποια είναι η ελληνική συμμετοχή;

Η ανταλλαγή σχολίων που κάνατε με τον Αγάθωνα, θα μπορούσαν να λείπουν; Εκείνος είχε πει πρώτος ότι και να λείπατε την ημέρα του τελικού, δεν θα τον πείραζε καθόλου. Εσείς απαντήσατε επίσης στο ίδιο ύφος.

Όπως έκανε χιούμορ ο Αγάθωνας, έτσι έκανα κι εγώ! Δεν έγινε και τίποτε.

Καμία πίκρα δεν είχατε, ούτε και γι’ αυτό το σχόλιο;

Τα βρήκα πάρα πολύ αστεία όσα συνέβησαν, γιατί ήμουν πολύ σίγουρη για την προσπάθεια που έκανα και για το τραγούδι μου.

Έχετε ακόμη όνειρό σας να κάνετε ένα γάμο και ένα ακόμη παιδί;

Μακάρι να μπορέσω να χαρίσω ένα αδελφάκι στο γιο μου, γιατί το θέλει κι εκείνος πολύ!

Υπάρχει ένας νέος σύντροφος στη ζωή σας;

Όχι, είμαι μόνη μου.

Υπάρχει, όμως, ένας άντρας στη ζωή σας –εκτός από το γιο σας– με τον οποίο σας είδαμε δημόσια για πρώτη φορά φέτος το χειμώνα και είναι ο αδελφός σας.

Μένουμε μαζί με τον αδελφό μου, είμαστε συνέχεια μαζί και με προσέχει πάρα πολύ! Ο Κώστας είναι ο προσωπικός μου γυμναστής και, μάλιστα, με έχει συνέχεια στην πίεση! Είμαστε όμως πολύ δεμένοι και μοιάζουμε πάρα πολύ ως χαρακτήρες. Από μικροί ήμασταν έτσι.